Είσοδος
4.6

Έκανα μια ηλεκτρονική αγορά, αλλά δεν τη βλέπω στα δέματα μου που εμφανίζονται στον EshopWedrop λογαριασμό μου. Γιατί;

  • Σας παρακαλούμε να ελέγξετε αν το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει στείλει τα προϊόντα σας και αν έχουν παραδοθεί επιτυχώς στη διεύθυνση EshopWedrop.
  • Έχετε λάβει αριθμό παρακολούθησης για την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα; Σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε την επιλογή παράδοσης με αριθμό παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σας, κάτι που μερικές φορές κοστίζει (λίγο) περισσότερο, αλλά για να είστε σίγουροι αξίζει τον κόπο.
  • Εάν τα προϊόντα παραδόθηκαν, αλλά ο έμπορος λιανικής πώλησης δε σημείωσε σωστά την διεύθυνση αγορών σας στην παραγγελία, θα κρατήσουμε τα δέματα σας στην κατηγορία "Μη αναγνωρισμένα" και θα διενεργήσουμε έρευνες.
  • Σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας στείλετε όλες τις λεπτομέρειες που έχετε για να διερευνήσουμε την κατάσταση.
  • Μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση μέχρι και 24ώρες από την στιγμή που έχει παραδοθεί η παραγγελία σας στην αποθήκη μας στην χώρα προέλευσης μέχρι να εμφανιστεί στο λογαριασμό σας και να ειδοποιηθείτε.

Επικοινωνία

Have more questions? Give us a call and member of the team will be happy to assist you

Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα EshopWedrop συμφωνείτε ότι χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται στην πολιτική για τα cookies. Διαβάστε περισσότερα

Easter 2024
Easter 2024
Παρακαλώ περίμενε μέχρι να επιβεβαιώσουμε τον ταχυδρομικό σου κωδικό