Είσοδος
4.6

Έκανα μια ηλεκτρονική αγορά, αλλά δεν τη βλέπω στα δέματα μου που εμφανίζονται στον EshopWedrop λογαριασμό μου. Γιατί;

  • Σας παρακαλούμε να ελέγξετε αν το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει στείλει τα προϊόντα σας και αν έχουν παραδοθεί επιτυχώς στη διεύθυνση EshopWedrop.
  • Έχετε λάβει αριθμό παρακολούθησης για την παραγγελία σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα; Σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε την επιλογή παράδοσης με αριθμό παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας σας, κάτι που μερικές φορές κοστίζει (λίγο) περισσότερο, αλλά για να είστε σίγουροι αξίζει τον κόπο.
  • Εάν τα προϊόντα παραδόθηκαν, αλλά ο έμπορος λιανικής πώλησης δε σημείωσε σωστά την διεύθυνση αγορών σας στην παραγγελία, θα κρατήσουμε τα δέματα σας στην κατηγορία "Μη αναγνωρισμένα" και θα διενεργήσουμε έρευνες.
  • Σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας στείλετε όλες τις λεπτομέρειες που έχετε για να διερευνήσουμε την κατάσταση.
  • Μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση μέχρι και 24ώρες από την στιγμή που έχει παραδοθεί η παραγγελία σας στην αποθήκη μας στην χώρα προέλευσης μέχρι να εμφανιστεί στο λογαριασμό σας και να ειδοποιηθείτε.

Επικοινωνία

Have more questions? Give us a call and member of the team will be happy to assist you

Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα EshopWedrop συμφωνείτε ότι χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται στην πολιτική για τα cookies. Διαβάστε περισσότερα

General - October
General - October
Παρακαλώ περίμενε μέχρι να επιβεβαιώσουμε τον ταχυδρομικό σου κωδικό